torsdag 15. november 2007

Syke barn...

..ser ut som et scrappelys eller hva?! :)

Vi har hatt syke barn hjemme i noen dager og det har gått fint. Jenta mi er på skolen igjen og lillemann begynner å komme seg. Det ble ikke noe babysvømming i går dessverre, men vi får vente til neste onsdag.. Da er han nok frisk igjen!

Det var iallfall godt for meg å komme meg ut litt idag. Merker at man må ut og lufte seg etter å ha vært innendørs i flere dager, he-he. Jeg var på trening og har hatt besøk allerede, så det var kjekt. Har planer om å laget et par kort i kveld, så håper at vi er tilbake til gode rutiner og dermed litt tid for meg selv på kvelden :) Da blir det frem med scrappesakene i sofakroken igjen... Trenger plass til alt dillet og utstyret mitt, he-he ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...