lørdag 22. desember 2007

De siste kortene jeg har scrappet

Det har ikke skjedd så mye på scrappefronten hos meg den siste tiden, men jeg kan jo vise de siste kortene jeg har laget. Det ene kortet glemte jeg faktisk å ta bilde av - et Liverpoolkort til en 12-åring! Litt ammetåke i disse førjulstider ja, shit aut! 0(^_~)0

Her kommer et kort til Nathaniel som blir 4 år. Litt småskummelt kanskje, men han er altså helt hektet på Transformers for tiden (og jeg har ikke bilder av gutten), he-he! Håper det blir godkjent av den lille eksperten :)

Nathaniel 4 årNærbilde av detaljerDette kortet er til min bestemor Anna som ble 99 år den 11. desember 2007. En sprek og utrolig dame som jeg setter stor pris på. Hun er glad i rosa og blomster, så derfor ble det slik. Jeg laget et helt scrappealbum til henne med bilder fra en tur vi tok til henne i august i år.

Oldemor Anna 99 årOg til slutt laget jeg et kort til lille Ann Chanett som ble født 27. november, akkurat 9 måneder etter lille gullet mitt :) Tenkte å stikke innom Anja & Erik med en liten gave til den lille prinsessen.

Ann Chanett

Nærbilde av detaljer

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...