torsdag 20. august 2009

Happy birthday, Tracey! :)

Tracey er en kjempekoselig brevvenn som jeg har hatt kontakt med i mange år. Selv om det kan gå laaaang tid mellom hver gang jeg skriver nå er hun alltid der likevel. Tracey blir 36 år idag, så jeg fikk omsider skrevet et brev forrige søndag innimellom forberedelser til jobb-, skole- og barnehagestart.. Ja til og med et kjapt bursdagskort fikk jeg laget og lagt ved, hi-hi! :D Det er et veldig enkelt kort, men jeg håper det faller i smak.. :)

Spellbinderstrykkene på forsiden og inni er laget med mitt fantastiske nye maskineri - nemlig min Epic Six, he-he.. Første gang jeg fikk brukt den. Gleder meg til økt produktivitet utover høsten som står for tur!

Fremsiden av kortet

Detaljer fra forsiden

En sladdet hilsen inne i kortet

The end!

2 kommentarer:

=) sa...

Sv: Hehe såpass ja? =P Nei jeg googler og finner bilder, men tar da ikke kreditten for å ha laga noe jeg ikke har gjort.. Det blir for meg ren løgn hihi..

Fin blogg du har forresten=) Er det mulig legge deg til som venn når blogg.no og du blogspot? Hehe er ikke superflink på data gitt=P

Ha en flott dag=D Og takk for at jeg får bruke bildet ditt ja=)

Nina sa...

Kjempe lekkert kort ♥♥♥ Legger meg igjen flat for hvor flink du er til å bruke bilder på kortene dine :)

Klem fra Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...