lørdag 10. oktober 2009

"ABC i ord og bilder"

ABC i ord og bilder #2Jeg ble veldig fascinert av den norske versjonen ABC i ord og bilder i regi av Petunia. Det er jammen mange kreative og dyktige folk med kamera i sving der ute. Nå fikk jeg en invitasjon til å delta i runde 2 og planen var selvfølgelig å hive meg med... og det skal jeg, om enn litt sent. Mye som skjer, dagene flyr og så ble det en langhelg-tur og omgangssyke.. Nå er Petunia komt til bokstaven C, så jeg gikk glipp av de to første rundene.

Her er reglene for deltakelse:
"Hver fredag blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen her. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav. Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre. Hvor mange bilder eller hvor mye tekst du publiserer på egen blogg er opp til deg selv. Bildene skal være dine egne eller du har fått venner/familie sin tillatesle til å låne dem. Innlegget på bloggen din skal linkes til min blogg."


Jeg skal bli med på runde C i et eget innlegg, men her er nå mine to bilder tiltenkt runde 1 og 2, he-he... :P


A for Asfalt
AsfaltDette bildet ble tatt da vi kjørte hjem fra en herlig tur på østlandet.
Det er tatt gjennom frontruten i fart på Hemsedalsfjellet ved
passering av grensen til Sogn og Fjordane.


B for Barna
BarnaHer er et bilde av trioen min - mine tre søte små, he-he.
Bildet ble tatt forrige helg da vi var på tur!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...