lørdag 24. oktober 2009

FN-dagen

Den feires hvert år den 24. oktober som en markering på etableringen av FN i 1945. Den blir feiret bl.a. på skoler og i barnehager over hele Norge. Les mer om FN-dagen på Wikipedia.

Barnehagen til den yngste markerte dagen på onsdag, så da ble jeg bedt om å bake en kake for salg. Etter tips fra en kollega ble det bakt en karamellkake. Det har jeg aldri laget før da jeg er mer en sjokolademons, men den ble kjempegod. Faktisk tror jeg at kaken er en ny favoritt for meg. Kjekt å variere utvalget, he-he.


Oppskriften finner du her på nettstedet "Det søte liv". Mye snadder å finne der ;)

1 kommentar:

Wenche sa...

Greit å pøve ut nye kaker:-) Takk for tipset om turen til Eikefjordstøylen. Den skal eg prøve ein dag i nærmaste framtid, ut på tur aldri sur:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...