søndag 24. januar 2010

40-års jubilant

Vi var i et lystig lag i går kveld. Jeg hadde mange planer for søndagen i grunn, 
men det er liksom ikke blitt gjort så mye likevel i dag, fnis.. Skjønner det ikke, fri og greier :) 
Jeg har fått hjem igjen en datter som har vært på en kjempeartig jentetur til Oslo.
Eldstemann er avgårde på fotballturnering med laget sitt. 
Minsten hentet jeg hos foreldrene min og fikk meg middag på kjøpet. 
Nydelig - godt timet var det også, hi-hi!

Det var kjempekoselig å feire en 40-års jubilant med gode venner, tapas og litt godt i glasset også. 
Vi var en liten gjeng som gikk sammen om et gavekort. 
Det ble lagt inn i kortet som ble laget lørdag ettermiddag! :P


Bilde av jubilanten - fikk ikke tak i noen før i 16-tiden på lørdag, eek! :o


Detaljer fra forsiden


Et kort på selve kortet.. viktige Liverpool-detaljer til jubilanten


Gavekortet ble skjult bak motiv på venstre side. En sladdet hilsen fra gjengen til høyre.


Happy ending! :D

5 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Flott kort til en Liverpool-fan:)
Høres ut som helga di har vært perfekt;)
Fortsatt fin søndagskveld,
klæm:)

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort.
HA en flott søndagskveld.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Takk for trivelig kommentar! Sånt flott kort du har laget! Det gjorde sikkert lykke hos mottakeren.
Høres ut som om du har fått mye ut av søndagen også. Nyt resten av dagen! :)

SNILLPIKE♥ sa...

Heldig jubilant, med et så flott kort. Ønsker deg en fin uke, klem.

Jannhild sa...

Knallstilig og flott kort du har laget til Hans Erik :)
Dette må han nå ha blitt kjempegald for!!

Det lange smale kortet måler 21x7,5cm før det er brettet. Eller 21cm x 6inch ;) 7,5cm er en mm og to forlite til 6inch om jeg ikke tar helt feil!

Nå skal jeg løpe avgårde og lese til eksamen i morgen. Har det under kontroll, men en liten finpuss må til :)

Klem og ha en flott mandagskveld!
Jannhild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...