mandag 18. januar 2010

Kreativ Blogger-award fra Astrid


Jeg fikk en "Kreativ Blogger-award" fra kjære Astrid før helgen. Tusen hjertelig takk snille deg, setter stor pris på den. Jeg måtte tenke litt på hvem som skulle få den videre og ikke minst de 7 interessante faktaene om meg selv som skulle fylles ut, fnis :)

Astrid har allerede gitt awarden til alle snuppene som pleier å treffes på scrappetreff, så derfor gir jeg ikke awarden til dere denne gang selv om alle som en har fortjent den opp til mange ganger :D

Disse reglene gjelder for denne awarden:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres,slik at de får
vite om denne awarden.

Jeg velger å gi "Kreativ Blogger-award" videre til følgende bloggere i ikke-organisert rekkefølge:


Så var de de interessante 7 punkter om meg selv..
  1. Jeg trives i eget selskap
  2. Elsker familien min ♥
  3. Jeg liker å gå på tur enten det er i fjæra, i skauen eller til fjells (kameraet MÅ være med)
  4. Min fotointeresse har vel bikket over fra å være hobby til type avhengighet
  5. Drikker helst isvann, svart kaffe, te - og gode rødviner..
  6. Avhengig av mine favorittsjokolader fra Freia
  7. Liker å blogge, strikke, hekle, lese bøker, se på filmer..
Ta turen innom Astrid's lille stempelverden. Hun tryller frem de mest fantastiske kreasjoner og har alltid noen positive og gode kommentarer å gi til alle sine besøkende. Anbefales! :D

5 kommentarer:

Inger Marie sa...

Tusen takk Eli Kristin :)
Setter utrolig stor pris på at du har gitt den til meg:)
Det varmer.
Ha en fin mandag og ei fin ny uke
God klem

Kaia sa...

Hei på deg.
Tusen takk for awarden, setter utrolig stor pris på at du tenker på meg.
Ha en fortsatt flott mandagskveld..
Klem fra Kaia

Bea sa...

Tusen takk! :D

ann helen sa...

Så koselig med award fra deg, tusen takk for at du tenkte på meg med en sånn påskjønnelse.

Ønsker deg en fin dag, klem.

Wenche sa...

Tusen takk for flott award! Eg sette stor pris på den. Eg har nettopp komme meg på nett igjen(modemet mitt rauk:-( ) men skal sjølvsagt prøve å få lage eit blogginnlegg så fort eg kan.

Ønsker deg ei fin helg!
klem:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...