søndag 17. januar 2010

Mariell 14 år

Ei flott jente hadde 14-års dag tidligere i januar, men pga mye som har skjedd så har vi ikke fått overbrakt kort og gave. Det skal hun iallfall få idag. Her er kortet til Mariell:

Fremsiden av kortet. Syns papiret var så dekorativt i seg selv at jeg ikke ville gjøre mer ut av det. Det passer til en fjortis også, hi-hi :D
Detaljer fra fremsiden
Bilde av snuppa til venstre og sladdet hilsen til høyre
Nærbilde av snuppa
The end! :P

Som en slags tilleggsgave heklet jeg henne en lue som jeg tror matcher vinterjakken hennes. Perlene har to funksjoner - både som pynt og som å skjule at jeg feller av maskeantallet, he-he. Jeg er ny innen hekling, så jeg gjør som best jeg kan. Moro er det iallfall og det er alltid kjekt å ha noe smått håndarbeide på hendene i "ledige" stunder.  Her er bilder av luen - min datter modellerer, hi-hi :D

 Ha en fin søndag! 

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så flott kort! Lua var jo helt toppers den også:) Riktig heldig fjortis dette her :D

Malys krok sa...

Nydelig kort til en nydeligere jente! Lua var også fin. Siden det jo var ABC leken og Q som lokket meg inn her nå., så må jeg si at den maskinen du viste, og fortalte om der, så smart ut. Og ble til et finy Q bidrag.
Takk for kommentaren! -Margit-

Lise Katrine sa...

Stiligt kort til ei fjortis-jente, passande mønsterark ;)
åsso so fin hue! har lyst å hekle litt slikt eg og, lærte meg å hekle, men har glemt litt korleis en gjer det, lett som det er....

Ha ein fin søndag!

Klem, Lise

SNILLPIKE♥ sa...

Ligger en hilsen til deg på bloggen min.

Kate-Marita Pettersen sa...

Du lager de nydeligste kort Eli Kristin, det har jeg alltid syns:)
Og den lua var råfin!!! Lager du sånne for salg?
Håper du har det bra forholdene tatt i betraktning.
Stoooor klæm fra mæ:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...