onsdag 24. mars 2010

Svigerinne på 33 år! :)

Jeg & jenta mi har nettopp komt hjem fra et koselig besøk hos min bror og svigerinne. Dessverre lå eldstesønnen på sofaen fortsatt syk og minsten måtte jeg hente i barnehagen igjen i dag siden han ble syk, så samboer'n ble den "vakthavende" hjemme som passet på de syke. Håper alle er friske til i morgen, nå er vi lei omgangssyke og fæle virus her.

Linda Beate ble iallfall 33 år i dag og her er kortet hun fikk. Må innrømme at det kanskje ikke ble så avansert, men jeg har ikke hatt så mye tid til kortlaging i det siste. Fikk lyst å bruke råååsa og litt farger iallfall :)

Bildet av henne tok jeg på julaften 2009
Detaljer på fremsiden av kortet..
Innsiden med en noe sladdet hilsen fra oss
The end!

3 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Synes kortet ble kjempefint jeg da. Håper dere snart er kvitt alle virus i heimen, og kan møte påsken friske og raske, klem.

Kate-Marita Pettersen sa...

Kortet ble kjempefint!!! Jeg forstår ikke hvordan du greier å trylle frem vakre kort på rekke og rad, du er bare så utrolig god til dette:) Jeg har litt tørke på den fronten for tia, men til helga må jeg lage 1-års kort til tvillingene som jeg er gudmor til:)

Ha ei fortsatt fin uke, kjære du,
klæm fra Kate:)

❤ Kaia sa...

Kjempekoselig kort.
Nydelig bilde på framsiden, og flott pyntet.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...