lørdag 1. mai 2010

Bordkortene i min sønn's konfirmasjon

Det er kanskje på tide å presentere bordkortene som jeg laget til konfirmasjonen. Her er de, he-he!

Jeg tenkte at bordkortene måtte stå i stil med invitasjonene
så det ble de samme papirer og bilde som ble brukt.
 Det ble laget 29 bordkort til middagsgjestene og det ble mye arbeid. 
Godt man ikke vet hvor mye før man setter i gang, men så er man desto mer fornøyd med det når jobben er ferdig. 

Jeg fikk veldig mange koselige tilbakemeldinger både på invitasjoner og bordkort 
- ja faktisk ble alle bordkortene med gjestene hjem også, hi-hi. Kjekt at det blir satt pris på :)

Malen til pyramide-bordkortene fant jeg hos en stor inspirasjonskilde, nemlig hos Cards by Camilla.

Som man kan se, så er den ene siden er helt svart, den andre er turkis med dato og teksten "Følg dine drømmer". 
Fremsiden er pyntet med alle papirer, bilde av konfirmanten, blomster og navn på gjest. 

Bildene i montasjen er tatt både med mobil og kamera, 
så det er tydelig fargeforskjell i bildene!

Her er mer detaljerte bilder, ser ikke så godt i slike kollasjer ;)

Bordkortene sett fra alle kanter

Foto: Antony Roy

Her har vår gode venn og dyktige "fotograf" i konfirmasjonen tatt bilder av sitt og kona's bordkort. 
Du ser også 4 stk av bordpynten som jeg strødde utover. 

Min sønn er jo fotballgal, så hvorfor ikke kutte ut fotballer fra QuicKutz dies med tang i maaaange eksemplarer 
med blå og grå bakgrunn, hi-hi. Må jo være personlig! ;)

Fortsatt god helg folkens! :)

3 kommentarer:

Lise Katrine sa...

knall stilige!
Litt av en jobb du har hatt!
Skal ikkje seiast at du ligger på latsida iallefall, so mykje som du har i jernet heile tida. Håpar du kan puste litt ut no då, sjølv om eg har forstått det slik at du har ein hektisk kvardag enda. Er ikkje lenge til sommar og ferie no :)
Ha ein fin dag!

❤ Kaia sa...

De var kjempeflotte...
For en jobb du har lagt ned, men veldig gøy selvsagt når tilbakemeldingene er så gode.
Ha en super lørdag.
Klem fra Kaia

SNILLPIKE♥ sa...

Så flotte bordkort du har laget. Men det har nok tatt sin tid vil jeg tro. Når jeg så tiden jeg brukte på de enkle jeg laget. Fortsatt fin helg til deg. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...