lørdag 8. mai 2010

Rock'n'roll konfirmantkort til Ola

Min sønn har en kompis som konfirmerte seg borgerlig i dag 
- vel, han var en av 4 kompiser som vi gav kort til. 
Ola spiller ikke fotball, men han er utrolig flink på scena og spesielt til å spille gitar og trommer. 
Da jeg så dette papiret var jeg ikke i tvil om konfirmantkortet til ham, fnis :D

Papiret var så stilig i seg selv at det var ikke mye ekstra som var nødvendig :)

Glimt av detaljene, he-he :D

Innsiden med mer av det stilige papiret
- plass til penger bak "tag'n" på venstre side

Happy ending! :D

Ha en fin lørdagskveld alle sammen! 

4 kommentarer:

Liv sa...

Tøft og litt anderledes kort!! Flink du er!

❤ Kaia sa...

Kjempekult kort...
Og så flott og personlig når du bruker interessene hans "på kortet"
Klem fra KAia

Nina sa...

Åhh, så tøøøøft! Stilig med gitar-charmsen, og jeg tenker konfirmanten ble knall fornøyd :)

Ha en super søndag!
Klem fra Nina.

Bling - our elf on the shelf sa...

Så utrolig tøft. Hadde jeg sett dette tidligere skulle jeg ha bestilt et lignende av deg. Vi skal nemlig snart i konfirmasjon til vår nevø, og han er også av gitar-typen mere enn fotballtypen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...