lørdag 18. september 2010

Bursdagskort!

Dette er et bestillingskort til ei sprudlende jente som blir 30 år i morgen. Det er min bror & samboer m/flere som skal i kalas i dag.

Her er bilder av kortet - og det er vel ingen bombe at det ble nok et staffelikort, hi-hi! :D Jubilanten elsker lilla og lime, så jeg har prøvd å veve inn de fargene så godt jeg kan. Jeg har brukt et litt spesielt mønsterpapir med søm på som jeg hadde liggende.

Forsiden av kortet
- med bilde av jubilanten :)
Litt detaljer fra fremsiden
- ingen charms :o
Easelkortet oppslått
Detaljer fra innsiden av kortet
- personlig hilsen er manipulert :P
Kortet oppslått - sett fra siden
Kortet oppslått - sett bakfra
Baksiden av kortet

God lørdagskveld ønskes både givere og jubilant
- og alle lesere i bloggen! ;)

6 kommentarer:

ENGLE HJØRNE sa...

Nydelig kort,du er virkelig flink. Jeg ønsker deg en fin kveid videre,klem fra Sissel.

Stinemorღ sa...

Kjempe fint kort! :)
Ønsker deg en flott lørdagskveld,
klem

Anonym sa...

I enjoyed reading your blog. Keep it that way. rdnulkbweiktxkno

Rita sa...

Hei på deg
Fikk sett dette kortet, det var en fargeklatt på gavebordet. Nydelig, Eli!!
Jeg studerte dette papiret, lurte veeeelig på om du hadde sydd for hånd. Det hadde vært litt av et pirkearbeid i så fall. Men nå fikk jeg forklaring :)
Jeg listet meg tidlig hjem, siden jeg har vakthelg. Blir noen timers jobbing i morgen også, greit å være noenlunde opplagt.
Ha en fortsatt din helg!

Anita sa...

Sååå utrolig flott det papiret var!!!
Ble bare kjempestilig! :)
Har vært i bra form i dag jeg! ;) hi-hi Hadde det veldig kjekt med feiringer i går, men kjenner jo at det tar på det her med feiringer helg etter helg i ukesvis.... Men nå ser det ut for å roe seg, så nå håper jeg på å få ladet opp til å være med på treffet :)))
Ønsker deg fine dager, klem-Anita ;)

Made by KKann sa...

Lekkert!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...