fredag 17. september 2010

Luksus i hverdagen

Dette har vært uka med 1000 avtaler, iallfall føles det slik, puh! Jeg ble litt småstresset bare ved tanken på å rekke over alt. Foreldresamtale i barnehage, kontroll med snuppa på sykehuset i nabobyen m/obligatorisk cafèbesøk og shopping, foreldremøte på skole, elev/foreldremøte om klassetur (m/bakeoppdrag), middag hos mine foreldre, klippet min far... Alt har vært kjekt, men jeg blir litt stresset når jeg ser at filofaks'n fyller seg opp med avtaler for hver dag. Orker ikke så mye styr, så jeg setter pris på at helgen er nær :)

Nå holder jeg på med skjemavelde mot NAV angående at det bare er ei uke til jeg skal ut i svangerskapspermisjon..! Jepp, veeeldig treg i avtrekker'n denne gangen, men men.. Det må ordnes, så i dag er de klargjort iallfall.

Jeg har hatt to avtaler til denne uken.. av typen egenpleie som er pur luksus. Det var alldeles fantastisk - må gjøres oftere, hi-hi :P
Fransk manikyr hos Hudpleie & Velvære Salongen
... første gang jeg har gjort dette..
..og fikk noen utmerkede nybegynnertips, hi-hi.. 
...kanskje på tide når man nærmer seg de 40! :o
Fotpleie på Revita
...andre gang jeg har gjort dette...
..og de føles atter som nye, ha-ha!..

Kroppen er blitt stor og tung, så mine underståtter får ingen pleie av meg nå. Jeg rekker ikke skikkelig ned og bøyer jeg meg for mye blir det bare med halsbrann som resultat, he-he. Utrolig herlig å bli stelt og dullet med på hender og føtter. Det kan virkelig anbefales! :D 

Nå skal jeg avgårde til avtalen hos jordmor :)
Ha ei super helg alle sammen!!

2 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Åh, så deilig med slik luksus! Det fortjente du nå :)
Håper du får en rollig og avslappende helg,
klem

Liv Janne sa...

Godt å høre at det ikkje er berre eg som er treig med NAV-papira...:) Deilig med litt luksus no på slutten - det er i alle fall frykteleg langt ned til beina for tida...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...