fredag 8. oktober 2010

Rugepause-strikk! :D

Jeg blir litt rastløs av å ikke ha noe håndarbeide å styre på med når jeg slapper av i go'stolen. Det ble derfor en hvit kjøkkenklut i garnet "Paris" i går. Det er et sånt garn som er kjekt å ha og som jeg vanligvis har noen nøster av "på lager", he-he. 

Jeg la opp 54 masker på pinner nr 3 og strikket 2 rette, 1 vrang fra start til slutt. Jeg rundet av med en heklet løkke slik at kluten kan henges opp. Denne skal spares til nyehuset, he-he :D

Neste prosjekt ligger klart. Det blir tubesokker til babyen og mønsteret finner du hos Drops Design. Jeg syns imidlertid at garnet Alpaca er noe hårete for små babyen som helst skal smake på alt, så jeg prøver ut et nytt garn. Det heter Fin og er et alpakkagarn fra Du Store Alpakka AS. Det ser nesten litt luksusaktig ut og er basert på 50% babyalpakka og 50% silke, mykt og deilig. Ett nøste i farge nr 216 skal straks på pinnene ;)

Nå er det høstferie her. Deilig!
Ha en fin fredagskveld :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...