tirsdag 7. juni 2011

Flower power på Sørstrand

Løvetann (uredigert, kun klippet litt)

Jeg måtte bare komme meg ut på tur i dag. 
Jeg hadde siste behandling hos kiropraktoren i går, 
så nå håper jeg at skroget er klart for mange turer i skau og til fjells fremover! 
Frem med tursko og lade kamera, hi-hi.. :P 

Det ble som sagt en trilletur i dag til det flotte turområdet i nærheten,  
Sørstrand Folkepark som det nå heter, her i Florø. 
Snuppa sov godt i vogna si og jeg fikk knipset litt blomster langs vegen der. 
Løvetann er flotte blomster - gjennom linsa iallfall, he-he! :D


Bildet til venstre ble tatt med automatiske innstillinger, nærbilde
- det til høyre var manuelle innstillinger...


Overskyet og disig vær.. utsikt mot Furuholmen båthamn


Flotte blomster overalt..


Det har regnet bra her på Vestlandet i det siste... :)

Rognebærtre i full blomst


Flott tur i overskyet vær! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...