mandag 6. juni 2011

Mathilde 10 år

Forsiden på kortet til Mathilde
- bildet tok jeg av henne i mai

Skjønne niesen min blir 10 år i morgen, men vi var i familiekalas i går. Innslagene i kortet er nok litt inspirert av "jenteturen" som vi hadde til nabobyen på fredag. Impulsivt og handlekraftige samlet vi oss og kjørte avgårde og hadde det kjempegøy, fnis.. Jeg og min søster, hennes datter Mathilde og mine to døtre Kalyani og Carmen Amelia. Et lite bilde av jentene fra en kaffepause her:
Bare kniiiising på tur :)

Vel,  her er flere bilder av kortet:
Litt detaljer
Innsiden av kortet
- slettet personlig hilsen til høyre
...en liten PC-charms, fnis.. siden hun ønsker seg PC til bursdagen.. :P
Baksiden

På lørdag stakk jeg nedom mine besteforeldre sin gamle eiendom i sentrum. Den er dessverre solgt og står bare og forfaller, men de flotte, gamle syrintrærne blomstrer i all sin prakt. Jeg plukket med meg nok til to store buketter, så det dufter herlig syrin her hos oss :)
Ha ei herlig uke! ;)

2 kommentarer:

Rita sa...

Nydelig kort til Mathilde, perfekt for en jente med veskepapir og pc-charms :):)
Hun er no jammen veeeldig lik pappaen sin, må jeg si ;)

Flott at du plukket med deg syriner fra et hus med mange gode minner.

Ha en strålende uke, satser på finvær igjen.

klem

Anne sa...

Skal si du er god på kort!! reneste små kunstverk, og dette kan det bli butikk av tenker nå jeg :-) lag nettbutikk og bli tjen deg rik!!

Ser du har litt dilla på Camilla Läckberg bøkene, ja da er vi to du!! Akkurat avsluttet `Fyrvokteren` jeg nå og ble nesten lei meg når boka var ferdig lest :-( men `Predikanten`? den tror jeg kanskje har gått meg hus forbi, det bare MÅ skjekkes nå.

God dag til deg der ute i fjæra.
Varm klem herfra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...