fredag 2. september 2011

Fola fola blakken

Kosestund i Soldalen

På trilleturen tidligere i dag gikk jeg i Storåsen via Soldalen og opp linken. 
Jeg pleier å se på de flotte hestene som beiter der, men vanligvis holder de seg langt unna vegen. 
I dag var jeg så heldig at en av de hang over gjerdet og spiste, 
så jeg fikk både kost med og tatt bilder av både den og de andre hestene. 

Dessverre sov snuppa allerede. Hun hadde virkelig satt pris på den kontakten. 
Neste gang! :D


Denne var både sulten og kosete :)


♥ Kjærlighet ♥

Det skal være ponniridning og åpen cafè på hestesenteret i Brandsøya på søndag. 
Jeg tror faktisk at det skal være noe tilsvarende arrangementet i regi av de som har hester i Soldalen på søndag også.

Jeg skal iallfall ta med meg barna på ett av arrangementene på søndag. 
Jeg tok ridetimer i flere år selv i mine yngre dager. 
En veldig kjekk aktivitet å holde på med og viktig å støtte opp om hestemiljøet i by'n!

Fortsatt god helg! ;)

2 kommentarer:

Fjällripan sa...

Fina bilder på de vackra hästarna! Trevlig helg :)

SNILLPIKE♥ sa...

Flotte bilder Eli Krstin. Jeg er ikke vant med hester, og har ganske stor respekt (les redd) for de. Men på avstand synes jeg de er praktfulle dyr.

Ønsker deg og dine en strålende flott høsthelg, klem fra meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...