fredag 2. september 2011

Skjønne ekornet i skauen


Jeg tok en trilletur med vesla over Storåsen i dag igjen. 
Fin trimtur når man går opp linken, over åsen og retur via Litlevatnet.


Det hender jeg ser ekorn i skogen, 
men jeg har aldri kameraet tilgjengelig før ekornet er komt seg vel i skjul fra alle farer. 
Med unntak i dag, tjo-ho! Eeeendelig fikk jeg tatt bilder!!

Titt tei

Så fornøyd med dagens lille bildeserie av denne lille karen her, thi-hi! :D

Ser ganske fornøyd ut der oppe den også :P

Ha en fin fredag!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så artig :) Har tenkt tanken mange ganger når jeg har sett ørn. Hver gang jeg legger igjen kameraet hjemme, så kommer det ørn :)

Kjempefin bildeserie, Eli Kristin. God helg!

Tino sa...

For en søt liten sjarmør! Flotte bilder du har fått knipset.
Takk for hyggelig hilsen, det føles godt å være tilbake.
Ønsker deg en fin helg,
Klem T

Fjällripan sa...

Å du fick jättefina bilder på ekorren!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...