fredag 23. september 2011

"Snoping" til små og store

Carmen Amelia med forklekjolen

Jeg har vært på leting etter en fin liten forklekjole til vesle jenta mi. Uten hell dessverre. 
Ikke kan jeg sy selv, så hva gjør man da... 
Sjekker ut epla.no selvfølgelig, he-he! :)


Denne flotte forklekjolen "Mormor's drøm" kjøpte jeg hos Frk. Prytz.
Det er hennes to bilder av kjolen som er lagt ut over her også.


Snuppa er høyt og lavt for tiden, så det er ikke noen enkel jobb å fange henne i linsen..
...har fått motor på seg tror jeg, stikker av i en fei, thi-hi! :D

Jeg har dille på ugler for tiden, så siden jeg var på Epla.no var det jo lett å legge inn ugle i søkeren... og vips hadde jeg bestilt meg en stilig og praktisk strikketøypose med uglemønster på. 
Nå kan jeg ta med meg spøtet mitt rundt omkring og vesla skal få slite litt med å få tak i garn eller pinner :)


Strikketøyposen kjøpte jeg hos G-Anette's Kreativiteter.
Det er også hennes bilder fra annonsen som er benyttet her.


Jeg tar straks helg og ser frem til et par rolige dager med bok & spøt. Det har vært ei litt småtravel uke med koselig besøk, avtaler og nødvendige ærend rundt omkring. I går var jeg på tur til nabobyen og supplerte med meg ei pute (i midten) og et par kubbelys i tre (nesten da). Litt koseligere i sofa'n ;)

Kakao & krem er et must sammen med levende lys, tepper og pledd når høstregnet plasker ned.. Tror fjellturen i morgen forsvinner i tåka gitt.... Krysser fingre likevel... det er min form for opplevelse, trim og opplading samtidig, thi-hi! :D

Ha en fin fredag - og god helg!!

3 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Epla er knall!
En ting er at man får masse inspirasjon av å se på alt det flotte andre lager... Og alt det lekre man kan kjøpe der :) Herlig!

Super søt forkle-kjole!
Og strikkeposene til G-Anette er flotte :)

Ha en fin fredag,
klem

❤ Kaia sa...

For ei nydelig tulle...
De forklekjolene er så skjønne....
Ha ei super helg, her skal det for det meste slappes av, er sliten etter ukens strabaser.
Klem fra Kaia

G-Anette sa...

Jeg syns jo det var noe kjent med navnet på Epla-bestillingen men var ikke helt sikker ;)

Kjempefin forklekjole! :)

Og så utrolig flott den monster-buksa var, herlige farger :)

Ha en fin søndagskveld

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...