mandag 5. september 2011

Trilletur til Sørstrand Folkepark

Stranda på Sørstrand Folkepark

Det plaskregnet i dag, men jeg kledde meg godt og tok vesla på en trilletur til Sørstrand Folkepark
Det er ei stund siden vi gikk tur der. 
Denne gang oppdaget jeg at dugnadsentusiastene hadde laget veg på en av hovedstiene 
slik at det ble nok en veg for oss med hjul å komme oss rundt på. Stas ;)

Jeg gleder meg til alle stikkvegene og stiene blir preparert slik at det er enklere for alle å komme seg rundt på hele området.

Her er noen glimt fra turen:


Dette knipset jeg langs stien...
...så bar det ned mot stranda i ruskeværet..


Ha ei fin uke
- og en koselig mandagskveld! :)

1 kommentar:

Fjällripan sa...

Vilken fin strand, jättefina bilder därifrån också. Gillade rönnbären med vattendropparna på, vackert :)

Ha en bra dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...