onsdag 19. oktober 2011

Bursdagskort til ettåringen vår! ♥

Bursdagsjenta vår ♥ forsiden av kortet
..bildet kjenner du nok igjen... blogget her.. ;)

1 år må feires med gaver, kaker og mye moro. Et bursdagskort hører selvfølgelig til, så jeg børstet støv av utstyret og laget dette på søndag. Jeg fikk ikke tatt bilder av det før rett før gjestene begynte å ankomme i dag, så lysforholdene var ikke de beste der og da. Her er iallfall noen glimt av kortet:
Litt detaljer fra forsiden
Innsiden av kortet med slettet personlig hilsen

Kortet oppslått sett bakfra
Baksiden av kortet
- dikt til ettåring (funnet på nettet)

Da inntar jeg sofaen etter en heidrundenes 1-års feiring med familien, hi-hi!
God kveld til deg :D

1 kommentar:

Rita sa...

Så nydelig kort, Eli. Du er så god på detaljer, og det blir så lekkert!!! Masse lekre charms du har kjøpt!! Så likte jeg det rosa papiret med tekst, rørende vakkert til en liten datter.

Nå har jeg lest meg tilbake på både 1 årsdag med flott kavalkade, til fødsel. Flott med linker til relaterte innlegg.

Håper du har hentet deg inn igjen etter kalas.

Vi snakkes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...