søndag 23. oktober 2011

Kort til Sabin's navnefest

Kort til Sabin's navnefest
(& bursdagsfeiring)

Da har vi komt hjem fra en koselig navnefest for vesle Sabin. Hun feirer 1-års dag i morgen, så det var en dobbel feiring. Mye feiring og kakespising i det hele tatt hele denne uken til ende! :)

Her er flere bilder av kortet hun fikk. Jeg laget det i formiddag før selve festen. Skal sette på lista at kort lager man dagen før, puh! :) Gikk tom for hvite blomster, fant ikke noen annet jeg hadde tenkt på og så videre. Klokka tikket, men jeg kom nå i mål på et vis, he-he!
Litt detaljer fra forsiden av kortet.
..har ikke så mange stempler beregnet på navnefest,
så jeg brukte noen som jeg tenkte kunne passe til en slik anledning også...
...hadde dessverre ikke tid til å gå online for å finne noen kloke ord eller segn denne gangen...
...innsiden av kortet med slettet personlig hilsen i midten..
...kortet utslått sett bakfra...
...begynner å bli en god del kort av denne bretteteknikken etterhvert...
..min favoritt tror jeg...
Happy ending! :)

Kjenner jeg er sliten etter mye festligheter, arrangementer i tillegg til første jobbuken etter permisjonen, fnis.. 4-åringen min har vannkopper også, så jeg tror at vi to skal kose oss på sofaen i ro og mak akkurat nå. Det er vel ikke lenge til det begynner å poppe frem på minste snuppa også. Godt vi andre har hatt det der, så det ville være greitt å bli ferdig med det når det først er i hus :)

Nyt resten av helgen folkens! :D

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelig dette kortet ble, Eli! Du er virkelig dyktig :D Gleder meg til å holde kortet i hendene og få sett ordentlig på alle detaljer :D

Elisabeth sa...

Eli Kristin, her sitter vi også på ræva og spiser kake. Høstværet er slettes ikke bedre her, men vi stikker ut mellom bygene. Ser på YR at det skal bli bra denne uka, men det gjenstår å se.
Vet du hva, jeg har funnet ut at om ungene får ta med en venn eller to, så blir turene myyye mer vellykket. Uten unntak!!

God uke :) PS! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig ♥

Håper 4-åringen blir bedre snart.

Ha en fin kveld!

Klem

Rita sa...

Så nydelig kort igjen, Eli!! Masse flotte detaljer igjen. Og du er bare best under press, det viser du gang på gang hehe :)

God bedring i heimen, så snakkes vi plutselig.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...