tirsdag 8. november 2011

Trilletur til Trolleskjæret

Utsikt fra Trolleskjæret, Florø


Vesla og jeg tok en trilletur i ettermiddag også. 
Været er fantastisk og himmelen bader bokstavelig talt i farger. 
Kombinasjon trilletur og foto er kjekt etter arbeidstid! ;)

Det går i manuelle innstillinger og det er artig. Jeg sliter med å ta gode, skarpe bilder i mørket. 
Det er ikke så enkelt å holde kameraet heeeelt i ro til bildet er knipset. 
Skulle vel helst hatt stativ kanskje, men det gidder vi ikke på trilletur. 
Prøving og feiling med ulike innstillinger er artig det også. 
Blir iallfall bedre kjent med kameraet mitt, hihi!

Vesla har faktisk vannkopper nå uten feber. 
Hun hadde feber da broren var syk med vannkopper, men nå er hun feberfri og i god form mens utslettet popper frem.. 
Håper det går fort over uten for mange av det slaget! ;)

Litt baking, rydding og sofakos resten av kvelden.
Kos deg du også!

1 kommentar:

♥ Stines hverdag sa...

Kjempe flotte bilder du har tatt de siste dagene! Burde komme meg ut på fototur etter middag jeg også.

Ha en fin kveld videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...