mandag 2. april 2012

God påske!

Det er ikke så mye som minner om påskeferie her ennå, men det nærmer seg. Et par arbeidsdager til, så senker roen seg. Ser frem til rolig familietid og alt som hører med i påsken. Har noen planer, så får vi se om det blir noe ut av de, thi-hi! ;)

Det blir nok rolig på strikkefronten også... dessverre... Lå og sov svært så godt på ene armen min i forrige uke (!) og siden har jeg hatt plager med arm og skulder. Det begrenser en del aktiviteter som f.eks. strikkepinner og sånt. Ikke så enkelt når aktive små sjarmtroll skal leke eller bæres heller. Jeg jobber foran en PC dagen lang, så armen er slettes ikke god. Krysser fingre for at det ordner seg snart, dette liker vi ikke. Jeg har så mange planer (to-do listen) og små prosjekt som jeg vil ta fatt på. Nå får jeg nesten abstinenser når jeg tenker på alle fridagene. Satser på sofa og kos, bøker inkludert ;)

Det kan ellers meldes om skiftende vær her for tiden. Vi kan ha opptil alle 4 årstider på en dag og det ligger snø ute. Akkurat nå. Det er komt mye snø i fjellene her på vestlandet, så det lover bra for alle som vil til fjells på ski. Snøen på bakken kan gjerne forsvinne og la våren slippe til. Nå trenger vi sol og varme og lysere dager! :D
Florø 2 - vinnerne av Eikefjord Cup 2012

Bildet over her tok jeg i går. Min sønn (nr 4 fra høyre) sitt lag vant Eikefjord Cup 2012. Vi var inne og så finalen og den raske premieutdelingen i uværet. Vi hadde sol, bar bakke og endte opp med ulende vind og snøstorm i løpet av en fotballkamp. Stakkars karer i treningsklær!!! Men gullet tok de ;)

Bloggen tar seg litt påskefri også, men aldri si aldri.. kanskje dukker det opp noen innlegg likevel. Jeg har fått utrolig mange koselige kommentarer og eposter i det siste, så det varmer veldig. Ser det er ca 150 - 200 besøkendes hver dag og fra ulike land og byer, moro!^_^ Skal ta meg tid til å besøke alle som har lagt igjen spor etter seg i påsken, ser frem til det. Alltid like koselig ♥

På tide med litt påskekrim på TV'n. Jeg ønsker deg ei riktig fin påske. Nyt den og husk fjellvettreglene du som skal til fjells! ;P

Påskeklem fra meg

4 kommentarer:

Fjällripan sa...

Glad påsk på dej med! :) Vacker tulpanbild!

Exam Papers sa...

Happy Easter to you and your friends.
Hope you all are having fun there.
Exam Papers

Randis side sa...

God påske til deg og dine :) Regner med at dokker har fått vinteren tilbake, dere også :)) Her trives vi best med vinterlig påske, men etterpå kan våren gjerne komme!! Klem ♥

Livets små øyeblikk sa...

Riktig god påske til deg og dine:)

Og at det er mange på besøk er ikke rart.
du har en flott blogg med mye fine bilder:)

Ha en fin kveld,
klem Hanne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...