lørdag 8. september 2012

60-års jubilanten Terje

Forsiden av kortet til jubilanten! :)
Min svigerinne ønsket et kort til sin far Terje på 60-års dagen. Jeg kjøpte inn et par ark for anledningen med tanke på et vanlig kort. Litt senere gikk det fra vanlig kort til ønske om kort laget med basis i en matavfallpose i papir. Det er klart, men da kreves det mye mer papir og flere sider som skal fylles. Tror jeg fikk brukt litt ymse papirer som passet noenlunde sammen - til slutt. Slet virkelig med starten, så den første "forsiden" ble i stedet side 4 inni kortet, knis. Greit når man kan flytte og endre på ting underveis :D

Her kommer flere bilder av kortet:
Kortet sammenbrettet med sløyfe til venstre og kortet sett delvis slått ut...
...bilder av giverne i bildet til venstre også.
Innsiden av kortet, altså side 2, 3 og 4
Et par "visdomsord" der altså.. Ikke bare oppmuntrende ord til jubilanten, he-he. Det er heller ikke lett å lage kort til folk man ikke kjenner. Vet liksom ikke helt hvor grensen går for hva mottaker vil tåle av "morsomheter"... ;) Her så jeg an døtrene og tenkte at grensen nok er rimelig drøy, he-he... Det er et kompliment altså ;)
 
Og den teksten fra en sang, "Sexy and I know it", måtte jeg liksom bare få med sammen med det bildet + den party-charmsen... Blir jo veldig kreativ når man sitter litt innestengt for seg selv på hobbyrommet på sene kvelder... knis! :D
Diktet på side 2
Charms og detaljer i kortet 
Litt flere charms og detaljer....
Baksiden av kortet - side 5 til venstre og forsiden til høyre :P
 Inni fremsiden har jeg laget to "lommer" med plass til tags. Tagsene ser du her:
Tags med gamle bilder av jubilanten på den ene siden og tekst eller stempel på den andre ;)
Det tar mye mer tid å lage et slikt type kort, men det blir jo straks litt mer ut av det. Da gjenstår det plutselig et konfirmantkort, et bursdagskort, 4 bokmerker - og flere bagasjelapper!
 
Nå stikker jeg ut. Det er fakstisk SOL og samboer'n svinger malerkosten på husveggen allerede. Skulle komt meg i fjellet aller helst kjenner jeg, men "logistikken" og alt som skjer hjemme i dag tilsier ikke at det passer noe særlig dessverre. I morgen stikker jeg til fjells fordi jeg rett og slett virkelig trenger det, knis!!! :)
 
Fortsatt god lørdag! :)

1 kommentar:

Connie sa...

Woooow rå stilig kort.
Masse masse jobb, men så personlig og fint det blir til slutt.
De stemplene er jo bare helt herlige også.
Må få brukt mine snart også.
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...