fredag 14. september 2012

Bokmerke til Malin

Malin's bokmerke
- både forside og bakside
Eldste jenta mi skulle på jentekveld til Malin. Hun hadde bursdag i sommer og har ikke hatt noen markering. Siden hun fikk gaven i sommer og jeg ikke hadde tid til kort i dag (kort tid på meg), så ble det et bokmerke. Hun er en IHUGA Justin Bieber-fans aka en Belieber, he-he! :)

Det ble derfor et bilde av den store darlingen på bokmerket til Malin. Jenta mi valgte ut dette til henne. Jeg er sikker på at det faller i smak, knis!

Uhuuu... litt detaljer fra "toppen" av bokmerket
Jeg er veldig glad i ugler. For meg representerer de klokskap og hører i aller høyeste grad med til alt som er bokrelatert.

Det ble plutselig noen bestillinger på bokmerker fra venner, så jeg har lovet å lage noen inni mellom slagene. Ellers tar jeg ingen bestillinger, he-he. Det er en fryktelig travel måned det her, så jeg prøver å være mest mulig sosial hjemme. Det blir derfor helst strikking eller hekling i stua om jeg har tid til litt hobbyer på kvelden nå for tiden. Det har jeg ingenting i mot. Det går mot høst og vinter, så det er nødvendig med påfyll av varme plagg ser jeg.

God helg! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...