onsdag 12. september 2012

Patrick 17 år

Kortet til min førstefødte ♥
Det er utrolig hvor fort tiden går. I dag er min eldste sønn 17 år. En kjekk, blid og omsorgsfull kar. Snart voksen. Må si det er godt at det bare er ungene som blir eldre ^_^

Bildet i kortet ble tatt i mai i år under konfirmasjonen til min kjære nevø Mathias. Jeg fant frem et bilde av Patrick tatt hos fotograf da han var 1 år.. Syns det var litt tidig, sikkert sløyfa som gjør det ♥
Samme karen altså, bare noen år i mellom... ♥
...og de årene har jammen gått fort.
Detalj fra forsiden... litt Moodsinspirert med tanke på dress og sløyfe, så da ble det et kort med knæsje farger, traktor+++ Ikke helt likt meg, men likevel ganske så gøy å lage. En liten utfordring til meg selv. Fargerik tag fra klesplagg.
Det hører selvfølgelig med kort til en bursdagskar. Selve feiringen var veldig rolig. Gratulasjoner og kort på sengen med info om hva som kommer i posten. Han fikk kontanter og den nyeste bortedrakta til Barcelona, favorittlaget hans. Den er akkurat ankommet nettbutikkene, så den er vel på veg ganske så snart. Lykke! ;)

Siden både søster er bortreist med sin klasse, tante og søskenbarn er i Polen på klassetur, en onkel som jobber nattskift+++, så hadde vi bare litt kake og "rømmepletter" med noe åttat og litt besøk i dag. Får kalle inn hele gjengen når folket er tilbake igjen.
Innsiden med sladdet personlig hilsen til venstre og hilsen + tag til høyre
Nærbilde av hilsen til høyre i kortet...
I lommen på innsiden lå tag med bilde av jubilanten samt hvilken drakt som er på veg i postkassen til ham :D
Baksiden av kortet
Jubilanten selv måtte på trening litt ut i besøket. Det er trening så å si daglig for disse fotballgutta. Like blid for det og i fin form tross inntak av kaker :)
Gratulerer så mye med dagen, kjære sønn! ♥ Lykke!
Vi andre passet på at det ikke ble så mange rester igjen, thi-hi! :)
 
Ha en fin onsdagskveld... kjenner jeg er klar for litt avslapping i sofaen nå. Bør vel helst legge meg på "lading" for natta litt tidligere enn jeg pleier.. Kommer meg liksom aldri i seng før klokka nesten viser midnatt hver eneste kveld. Det merkes etter hvert :P

1 kommentar:

Rita sa...

Stilig kort til en snasen gutt, gratulerer med dagen til dere begge!! Heldige dere som har hverandre ♥

Synne er også på klassetur i dag, stilt i hus tidligere enn normalt i kveld :) sov 2 (!!!) timer middag i dag når gutta var i Havhesten, det gjorde godt. Har blitt for mye rangling på meg og :)

Snakkes i morgen, klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...