torsdag 7. februar 2013

Insta oppdatering! ;)

Glimt fra de siste dagers hendelser
- sjekk instagram: elishideout 

Det skjer lite på bloggen for tiden. Det skjer "mye" på privaten, men det er for det meste bare  i forbindelse med arbeid samt stell & omsorg av syke barn. Har i grunnen lite ork eller tid til så mye annet. Det er barna først og jobb som nummer to. Dårlig samvittighet har man i alle retninger uansett for alt man har på planen over viktige gjøremål og personer man burde tatt kontakt med, vært sosial med... og så var det den trimmen jeg burde komt i gang med. Neste mandag kanskje? :)

Vi har fæle virus i hus og de fleste skranter litt i større eller mindre grad. Jeg selv har hatt syka og føler at jeg har hostet gjennom hele vinteren frem til nå - med unntak av noen få dagers "hvile". Det tar på å hangle slik. En kollega sa at jeg må se lyst på det - magemusklene får trim! ^_^  *da blir det vaskebrett-mage til sommer'n, knegg*

Jeg tenkte jeg kunne lage et lite innlegg basert på noen instagram-bilder som jeg har tatt den siste uken. Litt dokumentasjon på mine dager rett og slett. Greit å ta bildebevis på dagene som går så altfor fort, he-he!

Bilde 1, 2 og 3 ble tatt i herlige Stavanger 31.1 og 1.2
Bildene ble tatt ved Breiavatnet, Stavanger Domkirke og småkos på hotellrommet ;)
Jeg var på et kurs i forbindelse med jobben og hadde litt alenetid med en herlig spasertur i sentrum. Sjelden kost å være alene en hel kveld. Lenge siden jeg hadde vært der. Godt med faglig påfyll, men dessverre var timingen dårlig når man helst vil være hjemme og pleie syke barn. 

Bilde 4 og 5 ble tatt 2.2 i Førde fra sykehusrommet... 
ser bl.a.mot Hafstadfjellet
Eldste jenta mi har vært veldig syk og da jeg kom hjem fra Stavanger måtte vi rett på legevakta igjen og ble sendt avgårde i ambulanse til sykehuset. Det ble intravenøst, medisiner, omsorg og sykehusopphold på isolat.
❤ Hun er på skolen igjen idag, jippi! 

Bilde 6 ble tatt 4.2 hjemme av ei syk yngste datter... 
...sånn går nå dagene hos oss....

Bilde 7 og 9 er kjekt spøt... 
Det er godt å ha litt strikk på hendene uansett om man er på hotellrom, er ombord i eller venter på fly eller passer syke barn. Det kan bringes med overalt heldigvis. Litt vettige ting kan man lage også - en genser og en hals til yngste sønn... Allerede på første prøving av halsen fikk jeg beskjed om at den KLØØØØØØR... Jada, bare bakstykket som gjenstår... havner vel i "gaveboksen"! :P Bruk av restegarn uansett.... ^_^

Bilde 8 viser nydelig utsikt fra kontoret  mitt


Denne helgen kan ikke komme fort nok. Jeg har ikke flere sykedager for barn og samboer'n er hjemme med vesla på 3. dagen. Det er søren meg litt av en kabal det her altså. Syns vi har fått vår dose virus og fæle bugs for lange tider fremover. Nå er det mye som "går" av diverse uhumskheter her i by'n som i landet ellers vil jeg tro, så det er dessverre mange med oss som er litt nede for telling for tiden. 

Tvi tvi for at vi har fått vår del nå. Så utrolig takknemlig for at jeg har mine kjære foreldre i nærheten som har stilt opp og hjulpet med barnepass og det vi måtte trenge. De er gull verdt altså 

Satser på at det blir ei knallflott helg og MYE frisk luft. Kjenner at jeg trenger å komme meg ut og oppleve noe utendørs etter gammelt - forhåpentligvis med friske og blide barn! :) *bank i bordet*   Og med kameraet på slep selvfølgelig! 

PS - er du på instagram? Jeg er elishideout i så fall ;)


Har du noen kjekke planer for dagen eller helga? 
Tar gjerne imot tips for koselige opplevelser utendørs! :D

4 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Håper på rask bedring for deg og familien din. Vi slite med det samme her i huset. Vesla har vore i barneh. 3 d dei siste 3 vekene. Og er nede for telling igjen idag. Har vore ein tøff vinter. Med mannen på Ormen Lange i vekene, blir det slitsomt.

Så no vil vi ha vår....... Fin torsdagskveld til deg.

Fjällripan sa...

Usch då för att vara sjuk, vi har klarat oss bra hittils...peppar, peppar ;) Fina bilder, Instagram har jag inte, men har förstått att det blivit väldigt populärt. Tyvärr har det kommit fukt i min mobilkamera, så den funkar inget bra...

Trevlig helg på dej, hoppas du får komma ut på en tur :)

Liv Janne sa...

Huff da - trur det er mange som har det slik for tida :(. Synast vi har hatt bra med diverse sjukdom den siste tida, men tydeligvis ingenting i forhold til dere! Satsar på at alle no blir friske og at de no får kome ut og nyte det fine været vi har! Ha ei strålande helg, tvi, tvi!!!

Marianne sa...

Uff, så kjedelig med så mye sykdom, får håpe dere alle blir friske snart:-) Fine Instagrambilder du viser frem. Er i grunnen blitt litt hekta på Instagram jeg også, har du lyst til å se mine bilder er jeg mariannepalmberg. Ønsker deg en fin, avslappende helg! Klem Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...