søndag 23. mars 2014

Ingunnlue ♡

Råååsa versjon av #Ingunnlua


Jepp, så var det strikket nok ei lue. Fargen var sjokkerende nok - rosa igjen!
Jeg omtaler meg aldri som en blogger,
men begrepet "rosablogger" får vel ny mening her, thihi ^_^
Jeg beholder denne lua selv. Passe tykk i god ull, flott passform.
Ikke verst omtale fra en som aldri passer noen luer :)
Den matcher dessuten sitteunderlaget mitt.
Nå mangler jeg kun votter!

Det begynte med noen rester i rosa, nesten 2 nøster hadde jeg.
Tror du ikke at det var akkurat for lite, så jeg måtte kjøpe ett til.
Nå sitter jeg igjen med nesten ett nøste som rest... Jaja! :P

Oppskrift: KN Knitting Inna
Garn: Drops Nepal i cerisefarge
Pinner: 5 og 5,5mm


Oppdatering pr 16.11.2014;
Oppskriften er herved fjernet. Knitting-Inna (Ingunn) har startet nettbutikk.
Nå selges mønster på ulike luer samt ferdigstrikkede luer der.
Ta turen innom for flotte mønster og inspirasjon! ;)


Er du på Instagram, så anbefaler jeg å søke opp @knittinginna.
Hun strikker mye og deler flotte bilder.
Jeg følger henne, herlig inspirasjon og tips å hente der :)

God søndag til deg! :)

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Må le - rosablogger, det passet bra ;) Fin ny uke til deg :D Klem

Anne sa...

Flott rosa lue! Det er typisk at når man strikker med rester så er det ikke nok, man kjøper mer og sitter fremdeles med rester ;)

Ha en fin uke videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...