torsdag 24. april 2014

Supporterlue: Liverpool voksen ❤ YNWA

Liverpool-lue til en blodfan - YNWA

Liverpool er laget i min bror's hjerte. Vel, i mitt også.
På lørdag skal han feires av venner og kjente i et heidrundendes 40-års lag.
Selve dagen til jubilanten er den 28. april ;)

Klart han må få seg ei hjemmespøtet Liverpool-lue som en del av gaven.
Denne strikket jeg i påsken :)


Oppskrift: Torirot design "Liverpool-lue"
Garn: Dale garn "Falk#, 1 nøste av hver farge #4018, #0010 og #8246
Pinner: 3, 3 1/2 og 4mm

Garn kjøpt på lokale garnsjappa i by'n ;)

Jeg strikket denne i str middels som tilsvarer voksen.

Nå har jeg strikket noen fotball-luer etter Torirot design.
Uten at vi er tykke i toppen, så er min erfaring at de er pittelitt små i størrelsen.
For min del bør jeg kanskje gå litt opp i pinnestørrelsen(e) for å få det rett.

Mønsteret ser avansert ut, men er det ikke.
Flott design, forklaring og ikke minst mønster gjør at dette er lett å få til.
Ta en titt innom siden hennes - der er fotball-luer å finne til mange kjente lag :D


Nå ser jeg frem til helg og skikkelig feiring av min kjære lillebror ❤

Enn så lenge - nyt torsdagen! ^_^

2 kommentarer:

Strikkelene sa...

Kan tenke meg mottakeren blei veldig fornøyd :) Strikka MU-lue til min voksne sønn for noen år siden, og den er flittig brukt

Klem, Lene Sofie

Marco Luijken sa...

Hello Eli Kristin.
Very nice winter hat of Liverpool. So cute and funny to see how you've made this so well. Great!!
I've got a shirt of Liverpool, because my favorite dutch footbalplayer Dirk Kuyt was playing there.

Best regards,
Marco

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...