onsdag 7. mai 2014

Hopp i havet! ^_^


Farsotten "Hopp i havet" herjer på facebook og nådde også meg for noen dager siden.
Utfordringen til meg var hopp i havet eller gi pengegave til Kreftforeningen.

Mandag 5. mai hoppet jeg i havet etter jobb.
Fikk telefonen med en utfordring i det jeg gikk ut døra.
Du har to valg - bli med og hopp i havet nå...
....ellers har du 24 timer på deg alene...?
Ikke noe å lure på. 

Syns det er litt artig jeg. 
Liker ikke å bade i så kaldt vann, men det er noe med å tøyle grensene sine.
Komme ut av komfortsona.. være litt sporty :)

Man kan både hoppe i havet OG støtte en god sak.
Vinn vinn for alle.

Det er enkelt å støtte Kreftforeningen - send SMS GAVE til 2277.
Du gir på den måten kr 200 som blir belastet din telefonregning. 

Det er utrolig kjekt å se at det strømmer inn pengegaver fra hele landet til
Kreftforeningen og også til andre veldedige organisasjoner. 
Dette er penger de ellers ikke ville fått. 

Utfordringen min gikk videre til fire sportye damer.

Har du fått utfordringen?? :)

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Herreland - så tøff du er!!!!
Det så ganske kaldt ut :/
Jeg har ikke fått noen utfordring, og håper folk overser meg lett :) Ha en fin dag :)

Bundingen sa...

Det var hopp i havet, bokstavelig talt! Tøft gjort!
Takk for koselig hilsen! Merkelig at jeg ikke har vært innom hos deg før. Du har jo vært følger ei stund. Lover å skjerpe meg og beklager så mye.

Klem

Desirée sa...

Takk for besøket hos meg :) Ja en av grunnene til at kortlagingen ble lagt på hylla, er jo tiden. Jeg var usosial som bare det ;) Strikke og hekle, det kan man nesten i blinda, iblant iallefall hihihi

Tips til bordkort ja... til en dåp lagde jeg bordkort av et bilde, som gikk igjen på innbydelsene osv. Over bildet la jeg sånt tynt papir som er litt gjennomsiktig, der jeg hadde printet ut navnet. La over, festet i en side med en eyelets, og satt silkebånd i sløyfe igjennom, med perler i endene. Kortene kan legges på fat, ved siden av, eller som vi gjorde... la det oppå glasset :) Ble veldig fint, og tema som gikk igjen.

Hopp i havet ja... det mest positive ved hele saken er jo at kreftforeningen har fått inn masse penger :)

Ha en herlig onsdagskveld!
Klem fra nord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...