fredag 3. oktober 2014

#Hjertemyntheskjørt nr 3 ~ med bling

#hjertemyntheskjørt med #bling

 Jenta mi elsker rosa. Hun var med til garnbutikken da hun skulle velge garn...
og valget falt på rosa garn... Ikke den store overraskelsen det ^_^
Dermed ble det et rosa hjertemyntheskjørt som hun ønsket seg.
Jeg ville strikke et mint/blått skjørt til henne, og her er det.
En lur måte å snikinnføre litt andre farger i garderoben hennes..
Det ble nok et hjertemyntheskjørt til henne - men med mye bling.
Det falt i smak, så det ble vinn vinn for oss begge denne gangen, hihi! :)
Det første skjørtet jeg strikket av denne varianten var i lilla.
Litt detaljer fra skjørtet....
Litt detaljer fra "blondekanten" på skjørtet


Garn: Drops merino extra, 1 nøste hvitt og 2 1/2 nøster hovedfarge
Bling effektgarn fra Du store alpakka
Oppskrift: Fra Hjertemynthe-bloggen
Pinner: 4mm
Tilbehør: Bånd
Str ca 3 år
Alt garn og tilbehør er som vanlig kjøpt inn på den lokale garnbutikken,


Her er de tre hjertemyntheskjørtene jeg har laget den siste uken.
Det gjenstår ett skjørt - lik den lilla varianten.


Tusen takk for hilsener og kommentarer.
I helgen skal jeg ta opp igjen aktiviteten i blogglandia.
Jeg har mange kjekke folk og blogger å besøke etter gammelt ;) 



God helg!

3 kommentarer:

-Anette- sa...

Kjempeflotte skjørt du har laga :) Eg har sjølv strikka eit par variantar av dette nydelege skjørtet, men no spørs det om eg ikkje må lage endå fleire - likte veldig godt skjørtet med "bling-bling" i :) Riktig god helg til deg og dine ♥

Made by KKann sa...

Så flotte skjørt - nydelig strikk!!

Håper det er bra med deg!?

Klem fra KKann

Lisbeth sa...

Flotte alle tre! Min favoritt er den lilla ;) Nyt søndagen! Jeg skal nyte min siste fridag på en stund, med strikketøy, kaffe og levende lys :) Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...