fredag 23. januar 2015

#utpåturaldrisur ^_^

Svartevatnet


"Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær". Det sa 4-åringen min i dag.
Hun hadde fått fri fra barnehagen og vi skulle slappe av hjemme, 
rydde litt og innta lørdagsfeelingen tidlig. Det tenkte jeg ^_^

Snuppa ville på skattejakt, vi måtte finne istapper og vi måtte gå i skogen.
Ok det. Kjekt med sterkt initiativ, hihi. Fikk meg ut av go'stolen. 

Vi kledde oss godt med mye ull og varme klær. Ute var det sur og kald vind, regnbyer.
Været spilte ingen rolle, for vi holdt oss varme. 


S K A T T E J A K T = G E O C A C H I N G

Vi startet med skattejakt i nærområdet vårt. En ny og utfordrende geocache var gjemt.
Det tok ikke lange tiden før vi fant ut hvor - og snuppa fant selve skatten, GC5H57G. Flink snuppe :)

#geocaching #skattejakt

Det gikk kjappere enn forventet, så vi dro til en annen skattejakt ved Storevatnet vest.
Den fant vi ikke og gav opp etter ei god stund. Traff litt senere han som har lagt den ut.
Han trodde den var forsvunnet, så da er det greit med ikke noe funn likevel... ^_^

Strålendes fornøyd med funnet av skatten - #dagensfangst



S T O R Å S E N


Vi gikk tur på små stier, over trebroer og opp i høyden for å finne istappene.
Det var stas. Målene for turen var oppnådd og fullført med et stor smil - og prat hele tiden ^_^
Herlig avslappende og koselig tur :)

Nå har jeg funnet go'stolen og er klar for helgen.
Vesla hadde rett. Det gjorde skikkelig godt med noen timer i skauen :)

God helg! 

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Godt å komme seg ut på tur :) På jobb i dag var vi en gjeng som skulle bade i sjøen..... Jeg meldte meg frivillig til å forevige øyeblikket ;) 8 spreke hoppet i vannet!! Brrrrr. Håper du får en super helg - jeg skal bare slappe av og nyte :)

Bundingen sa...

Kjekt med mor/datter-tur! Ekstra stas når initiativet kommer fra den yngste vil jeg tro. Vi har vært på ski i dag. Det kjennes veldig bra.

Fortsatt god søndag fra Ingunn

Made by KKann sa...

Så herlig - ja det er kjekt med noen som kan dra en ut litt av og til.

Jeg hadde så lyst til å sitte i sofa`n i går - på søndag - men da var det sola og den blå-blå himmelen som dro meg opp og ut!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...