fredag 6. november 2015

Registreringsperioden for Turtrimmen 2015 er stengt

Flatenipa - ser mot Nipevatnet 


Perioden for Turtrimmen 2015 er nå stengt. 
Frist for innsending av skjema over registrerte turer var 1. november.
Jeg har ikke sendt inn siden minimumskravet for voksne var minst 8 turer eller mer.
Kravet for barn var 5 turer eller mer.

Det stod mange supre turmål på planen også i år.
Grunnet helsa og forsiktig opptrening dette året så ble det ikke så mange turer på meg. 
Og derfor heller ikke for mine yngste. Jeg er heldigvis i bra form nå, friskmeldt og i full jobb.

Helt på tampen fikk jeg også mulighet til å gå flere fine turer - og hele 5 turmål fra lista til Turtrimmen.
Det forventet jeg ikke, så det var kjempekjekt. Ett av turmålene var også helt nytt for meg.
Ekstra bonus - det var turen til Flatenipa. Nydelig tur og for ei utsikt. Fantastisk!!

På veg til Terdalskeipen i retning Akslaskaret - ser over mot Klauekeipen såvidt bak varden


Jeg håper mange turgåere har sendt inn sine lister for å vise interesse for Turtrimmen, 
både store og små turgåere. Det vanker trekning og premier på heldige sprekinger.


Her er oversikten for 


1 Blåbrebu 800 moh Familie/born 
Hytta på Kinn 8 moh 

2 Familie/born Midtbøstølen 324 moh 



5 Familie/born Stølsvatnet 336 moh 

6 Skålefjellet 765 moh 

7 Blånipa 1 021 moh 


9 Skorpa 393 moh Skorpa langs sjøen 

10 Fanøy-Ragnhildhågen 50 moh 


12 Strandanipa 668 moh 

13 Midtbønipa 970 moh 




Jeg skal prøve å holde formen ved like, eller aller helst, bli enda sterkere og i bedre form.
Rolig opptrening pågår stadig - og den må jeg prioritere. 

Målet mitt for neste år er utvilsomt mange flotte og gjerne nye turer i skog og fjell.
Det være seg alene, med venner, turlaget - og aller helst med små eller store i familien.
Nå håper jeg på å få være mye mer utendørs med barna.
Kanskje kan vi prøve oss på natt i naturen også? ^_^

De yngste barna har sagt at de vil på tur med meg, så da er det bare å følge opp.
Herlig å høre - kanskje kan til og med samboeren lokkes med litt mer og litt lenger på tur også?? ^_^

Tursesongen er ikke stengt, så det er bare å komme seg ut hele året gjennom.
Utfordringen nå er tid sammen - og tidlig mørke, til dels været med regn, vind og tåke.
Satser på gode turklær, glede, moro, varmt i koppen og gjerne litt bålkos ;)

Flora Turlag har mange turer året gjennom.
Vil du være med flere på tur, bli kjent med nye turmål og turfolk, så er det bare å bli med.
Jeg skal prøve å få med meg spesielt Barnas Turlag sine arrangement fremover.
Kjekt å ta med egne barn sammen med mange andre og ha det moro utendørs med kjente & ukjente. 

God helg! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...