fredag 12. oktober 2007

Frædan'! ;)

Jammen er det helg allerede. Dagene fyker avgårde og jeg føler ikke at jeg har fått gjort så mye vettugt denne uken heller, he-he. Gått litt tur i finværet, vært litt sosial, slappet av mye og selvfølgelig dullet med minsten - og sambo ;)

Endelig er jeg komt i gang med albumet med bilder fra sommerferien 2007, yeah! Planen var å scrappe det, men med ca 600 bilder tatt i løpet av 3 uker ville jeg aldri blitt ferdig, puh! Litt fotogal her, men det er kjekt med artige minner. Jeg har samlet på mynter, postkort, frimerker, billetter, info ++++ fra Bulgaria som også skal plasseres i albumet, så det er kjekt å dille & dulle med dette. Siden jeg ikke har noe scrappe-krok eller egnet plass for meg selv okkuperer jeg både stuebordet og store sofaen, hi-hi :) I kveld har jeg tenkt å kose meg med litt rødvin attåt arbeidet også. Må bare bli bra det! Sikkert veldig kreativ utover kvelden... *knegg*

De to eldste ungene mine kommer hjem igjen i morgen og det gleder jeg meg stort til. Det har vært litt stille her, så det skal bli kjekt med litt liv & latter i huset. Det betyr imidlertid at jeg er ute i siste liten som vanlig - når de er hos pappa'n sin pleier jeg alltid å rydde og vaske ekstra skikkelig på rommene deres. Det betyr kasting av skrot også - så det blir vel litt slikt i kveld og panikk-vasking i morgen før ankomst, knis!

You can please some of the people all of the time,
and all of the people some of the time,
but you can''t please all of the people all of the time.
(Abraham Lincoln)

~ God helg! ~

1 kommentar:

joggemia sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg! Vilka underbara foton du tar!!

Trevlig helg själv!

Kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...