tirsdag 23. oktober 2007

Jeg har trent idag...!

Kryss i taket... jeg har vært på trening idag, hi-hi... ganske utrolig, men herlig òg! Jeg har sagt at "på mandag skal jeg begynne" i noen uker nå, så samboer gav beskjed om at i morgen skal vi trene og avtalte kl 11.00 idag... det var sparket bak som jeg trengte for å komme i gang, så vi trente på et helsestudio, knis!
Jeg burde si eeeendelig, så en stor tusen takk til min kjære♥ for det :) Må prøve å gjøre dette 2-3 ganger pr uke fremover!

Jeg husker nesten ikke sist jeg trente, det var før jeg ble gravid med minsten - om jeg ser bort fra magedans som jeg holdt på med til jeg var ca 5-6 måneder gravid. Jeg fikk bekkenløsning og har slitt med det og vonde hofter lenge nå, så etter besøk til fysioterapeut og tips om gode øvelser må jeg prøve å få "skranglekassa" på plass og komme meg i form igjen. Har måtte ta det veldig rolig, så kondis eier jeg ikke lenger. Men det gikk overraskende bra idag, så det var en god start! 0(^_~)0

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...