tirsdag 16. oktober 2007

Julen nærmer seg...

Foto: Lene S. Solhaug
Jeg så KK's julenummer i butikken og plukket det med meg hjem. Det var fullt av gode idèer og ikke minst flere scrappesider av Lene S. Solhaug som gav meg skikkelig inspirasjon til årets juleforberedelser :) Siden jeg er rimelig fersk når det gjelder scrapping og det heller ikke er noe scrappemiljø her hvor jeg bor, er liksom bøker / blader og artikler, internett m.m. arenaen hvor jeg plukker opp info og lærer om alt mulig innen dette temaet.

Full av pågangsmot bare måååtte jeg ha litt ting og tang som Lene benyttet i artikkelen sin, så jeg sendte avgårde en bestilling til Papirgleder og her er resultatet som kom i posten idag, jippi!!

Først skal jeg gjøre unna noen takkekort og bursdagsinvitasjoner for jenta mi, så er det tid for å lage årets julekort... litt etter litt og prøve ut noen teknikker. Gleder meg! ☻

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...