søndag 21. oktober 2007

Kjære søsta mi er 29 år i morgen!

... og vi har vært på besøk og fått kaffe & gode kaker idag!
Kort og gave er overrekt, så da kan jeg legge ut kortet som jeg laget fredag kveld :) Vi er kjempeglad i deg! Du er strålende, unik - og verdens beste tante for mine 3 små.

Gratulerer så mye med 29-års dagen din i morgen 22. oktober, Linda! ♥

"A friend is someone who knows who you are, understands where you've been, accepts who you have become and still gently invites you to grow".
Author - unknown

1 kommentar:

Hege sa...

Hei på deg og tusen takk for koselig besøk i bloggen min! Jeg har nå kost meg på siden din her - du lager nydelige kort!

Til ditt spm. vedr. min skriver; jeg har en multifunksjonsskriver fra Canon MP500. Jeg er veldig fornøyd med denne. Det er kommet en ny modell etter denne som jeg vet er enda bedre. Lykke til med valget!

Hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...