mandag 8. oktober 2007

Tirsdag..

Da er det tirsdag allerede.. Pc'n vår kunne ikke startes igår, så det ble ikke mye blogging på meg. Nå er alt ok igjen, så forhåpentligvis var det ikke større feil som lå bak problemet.

De to eldste barna mine er på høstferie med pappa'n sin, så det er bare meg & sambo, lillegull og katten hjemme. Det er veeeldig stille i huset, men jeg skal prøve å nyte det likevel og kanskje scrappe et album med bilder fra sommerferien 2007 som gikk til Sunny Beach, Bulgaria og Vestby, Norge. Håper jeg kommer godt i gang om ikke annet, hi-hi.. Jeg har en tendens til å tenke litt "manjana" når de eldste er borte... :) I går bare koste vi oss og dro på bowling på kvelden før vi så Brann slå Lyn 3-1 hjemme, yeah.
"Gullet kommer hem"

Det er høst og fint vær, så jeg knipset noen høstbilder igår.

Fine farger!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...