torsdag 8. november 2007

Creditcard gone bad!

Ååå hjelpe meg så mye snadder - se alt det artige på bildene her, ju-hu!!! Jeg fikk min første ordre fra Bad Girls idag og jeg er bare såååå overveldet over alt det artige som var i kit'ene som jeg bestilte. Scrappe scrappe scrappe, mange idèer som raser gjennom topplokket nå om hva jeg bare mååå gjøre fremover, hi-hi... ;)

Artig å få tak i ting som man ikke får overalt. Husk at dollaren er rekordlav i disse tider, så man får mye for pengene - og dermed kan man jo bestille litt til, ha-ha!

October Project Kit - So Girly

Sunset Love Kit

Angel Baby

September Card Stock Kit

August Add-On Card Stock

September Project Kit - So Fly

October Patterned Paper Add-On Kit (ingen bilder av dette)
Urban Lily: Breeze Shimmer Jazz Poppy Chic Polka Dot Bonnie Mustard Moon: Pink Sewing Pattern Apricot Ledger Harlequin 7 Gypsies: Sitrah

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...