torsdag 27. desember 2007

Julaften

Vi hadde en koselig julaften og alle hadde nok vært riktig så snille, for god mat og mange flotte gaver ble det på oss alle. Det startet om morningen da ungene fant julesokkene sine fulle av gaver og snop fra julenissen - det var stas må vite :) I tillegg var det lillegutt sin første jul, så det var litt spesielt selvfølgelig!

Få formiddagen slappet vi av hjemme og koste oss i sofaen foran tv-skjermen og hadde ingen planer. Det var herlig for oss alle. Det ungene ikke visste var at vår "hemmelige plan" holdt på å skjære seg pga dårlig vær. Pappa'n til de to eldste skulle nemlig komme for å feire jul med hele familien noen dager og flyet ble forsinket - men været ble bedre og han kom til by'n i god tid før julemiddagen hos mine foreldre. Så da vi ankom huset til mine foreldre ble han gjemt bort slik at vi kom inn, ungene ble bedt om å sette seg og jeg tok frem videokameraet... dette ville jeg ha på film, he-he! Det er et av de øyeblikk man ikke glemmer og ungene satt som om de var i fullstendig sjokk da de hørte en kjent stemme og faren kom inn i stuen :) Herlig å kunne feire jul sammen alle ilag selv om familiesituasjonen er annerledes nå. Som ungene sa - det var den beste julen de kunne drømme om, så det sier ikke så lite :) Jeg var bare glad jeg kunne skjule meg bak videokameraet oppi alt, for det var nok ikke et tørt øye å se noen plass, he-he...

Som sagt - vi feiret jul hos mine foreldre sammen med min eks (de to eldste sin far), min bror & samboer i tillegg til min mor sin gamle sjef som er alene. Nydelig julemat, mange flotte gaver og koselig kveld sammen. Ungene overnattet naturlig nok hos faren sin som skulle bo hos mine foreldre :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...