tirsdag 18. desember 2007

Julen min er forsinket...

Skjønner det ikke.. jeg er hjemme i permisjon og trodde at i år (som før) skal jeg være tidlig ute med det meste.. I stedet er det rimelig hektiske tider og det føles som om jeg er etter på alle områder - helt ærlig har jeg vel ikke vært så treg før?! Og i hele desember er det juleavslutninger og forestillinger, juleball, julebord, julefrokost, julelunsj og julefester.. i tillegg til treninger og bursdager og det som er vanlig. På fredag var jeg i avslutningsmiddag for sjefen min, så dermed røk halve lørdag også, knis! :O

Vi var jo på tur til østlandet og til Kiel - da først kom jeg i gang med årets julegaver.. de hjemmelagede som jeg hadde stoooore planer om kan jeg nok se langt etter, hi-hi.. I går fikk jeg sendt ut 35 julekort til inn- og utland, ja de fikk til og med "God jul" forseglet i smeltet lakk bak :) Kortene fikk jeg iallfall bestilt tidlig nok, men de har ligget lenge på vent før jeg bare måtte ta meg av de. Det gjorde jeg til gangs i går. Dessuten tok jeg et raid i byen og fikk gjort unna noen flere julegaver også. Nå har jeg flere kort + gaver klare til å deles ut, det føles godt å få noen ting unna iallfall.

Så gjenstår de siste gavene og kortene, husvask, julepynting, juletreet - og baking av julemenn og pepperkaker...! Selv om julen er forsinket her i huset, så kommer vi vel i mål i år også.. Puh! :)

God julJada, jeg vet det.. de hjemmelagede julekortene og merkelappene jeg skulle lage i år ble det heller ikke noe av... jeg jukset med ferdigtrykte julekort m/personlig bilde fra Fotoknudsen.. Det betyr at jeg i stedet har en del nydelig papir med julemotiv & stæsj i samlingen min, klar til bruk til jule-LO's i albumet.. når jeg finner tid til det også :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...