fredag 25. januar 2008

Endelig freda'n!

Smil til verden - og verden smiler til deg!

Og formen begynner å tilta, ju-huu! Ble merkbart bedre utover dagen i går og fikk jammen tatt et skikkelig raid på jenta mi sitt rom. Det var virkelig på tide og vi begge var strålendes fornøyd etterpå, he-he... :) Ja faktisk ble formen så bra at jeg fikk lyst på kaffe og sjokolade igjen i går kveld - det har jeg ikke orket tanke på siden fredag c",) Det er ikke likt meg som liker å ha min daglige dose sjokolade og et par kopper kaffe iallfall *knegg* Det skal jeg innvilge meg i dag, yes!

I dag skal jeg og minsten innom jobben etter gammelt. Vi skal inn og spise ekstra god lunsj for å markere at en kollega fikk seg en jente. Skal prøve å få scrappet et kort eller to i kveld selv om jeg blir alene med 3 unger. Sambo skal på fotballcup langt avgårde, så jeg får se hva kvelden bringer.

Etter tips og inspirasjon fra
Inger Marie bestilte jeg inn litt farger i distress ink refill som skal plukkes opp på nærmeste Happyhobby-butikk i morgen. Så nå skal jeg prøve å lage kort med fargelagte stempler... *sukk*... det skal bli mye prøving og feiling tipper jeg, men jeg gleder meg til å prøve det ut! Inger Marie er med i Magnolias Internationale Design Team og er superdyktig, så sjekk ut hjemmesiden hennes for inspirasjon og gode tips!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...