onsdag 9. januar 2008

Onsdag

Vi er allerede komt til midt i uke 2 i det nye året. Idag har vi vært på kafèbesøk med min koselige kollega Margunn, laget moussaka og bakt speltboller. Så var det fotballtrening og dans på ungene og aller helst skulle jeg vel vært på trening selv også... Jeg startet nemlig opp igjen treningen på helsestudioet på mandagen og det føltes godt :) Det ble dessverre en måneds pause pga turen til Oslo / Tyskland og alle juleforberedelsene som jeg bare måtte få unna.. Kjenner det verker litt i glemte muskler, hi-hi.. Får gå i morgen formiddag og en gang i helgen slik at det blir 3 ganger pr uke.... *knegg*... Optimistisk i starten, men det er vel bare til å komme i gang igjen. Liker best å trene på formiddagen, så jeg får gjøre det så lenge som jeg kan!

Det blir nok å scrappe et bursdagskort i kveld, får se an hva det blir tid til ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...