torsdag 31. januar 2008

Papirgleder sin SkisseCup 2008

Nå har jeg omsider meldt meg på SkisseCup 2008 hos Papirgleder.. Det står ettertrykkelig at den er for både proffe og nybegynnere som meg, så dermed tenkte jeg at da kan jeg prøve meg :) Jeg skal likevel lage LO's fremover og i cup'n blir det gitt flotte & rimelige frie skisser å følge. Det er kanskje sparket bak jeg trenger til å ta meg mer tid til scrapping, spesielt nå som det nærmer seg arbeidsstart igjen etter permisjonen min.

Dette ser jeg på som en skikkelig utfordring på mange måter, så det skal bli en spennende og lærerik prosess fremover. Dessuten virker det som det er mange koselige scrappere der som man kan bli kjent med, så det er jo også veldig inspirerende!

Les mer om SkisseCup 2008
her. Jeg har lastet opp mitt første bidrag, ju-huu! De som har tilgang til forumet/galleriet kan finne meg under brukernavnet skorpion71 ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...