torsdag 17. januar 2008

Scrappe-snadder i hus!

Gjett om jeg har fått tak i mye snadder, he-he. Det er to favorittsteder å få tak i litt ting til scrapping her i by'n og det er på fotobutikken og på Husfliden. Utvalget er rimelig begrenset, men dette kjøpte jeg på Husfliden idag - myyyye bånd, konvolutter, et par penner og 3 spesialark.

Snadder fra husfliden!Jeg har vært på nærmeste Happyhobby-butikk noen ganger og der finner jeg alltid noe, he-he... Det er vel samme opplevelsen for meg det som for et lite barn i en stor snopebutikk, *knegg*... Nå er det lenge siden sist og jeg måtte ha litt påfyll, så jeg bestilte via nettbutikken deres og fikk dette sendt i posten... Ju-hu!

Mer snadder fra Happyhobby!

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Heisann!!
Så masse herlig papirer og stæsj du har fått i hus :)
Og for et nyydelig dåpskort du har laget :)


Go klem fra Inger Marie

Sonja sa...

Vilket drömscenarie... och få hem så mycket fint! Det måste klia i fingrarna på dig att få sätta igång:)

//Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...