onsdag 16. januar 2008

Scrappeplaner

Det har vært stille her de siste dagene. Vi har vært syke og dagene har gått i ett, så det ble lite tid eller ork til hverken hobbyer eller trening. Sambo fikk diagnosen "veldig smittsomt virus" og spesielt minsten er fortsatt syk, men det går seg til og karene kommer seg :)

Jeg skal scrappe i morgen iallfall, forhåpentligvis får jeg scrappet en del. Gleder meg! På listen over ting som skal gjøres er to bursdagskort, et takkekort fra oss og faktisk et dåpskort på bestilling (",) I tillegg har jeg tenkt å lage en LO etter gammelt med bilder av minsten med "hanekam", ganske stilige bilder som jeg har hatt planer om lenge :)

Dessuten avslutter jeg kvelden i morgen med håndballtrening med "Ballbabes", knegg... Da blir det vel stiv og støl kropp til helgen. Det mykes opp med god rødvin i så fall 0(^_~)0

Ja! Jeg glemte å nevne at jeg har bestilt mange godbiter hos Happyhobby... De er kanskje underveis og dukker opp i postkassen min allerede i morgen, så da skal det bli stas!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...