fredag 11. januar 2008

Stiv og støl

Jupp, kroppen knirker og jeg kjenner det godt i hofter og bekken etter treningen igår kveld...

Jeg kom meg aldri på trening på helsestudioet i går. Samboer gikk på fri men er ikke i form og Kevin var lys våken da vi skulle legge oss natt til torsdag. Han (Kevin altså he-he) "spant" rundt i senga si, pratet og ble rimelig lei av å herje oppi der. Vanligvis sovner han raskt om han kommer bort i senga vår, men ikke denne gang... så klokka tikket og gikk før han omsider roet seg og sovnet. Han våknet flere ganger om natten også, så vi kan vel bare si at vi virkelig har hatt vår første våkenatt... Kanskje ikke så gale det når han er 10 måneder gammel, he-he... Desto verre merkes det! Trenger mer søvn enn det der, så det ble litt kaffi på meg ja.. Jeg var iallfall ikke noe særlig våken og klar for trening etter at ungene var avgårde til skolen, hi-hi!

Så der gikk jeg hele dagen med dårlig samvittighet. Forrige trening var mandag, så jeg burde jo bare komme meg av gårde... Om kvelden ringte søster'n og ville ha meg med på Ballbabes-trening... *knegg*! Det kom veldig brått på og jeg var usikker siden jeg egentlig ikke har lov til å løpe ennå... Men hun hadde timet spørsmålet godt og jeg tenkte ja shit heller, hvorfor ikke prøve det... Så hun hentet meg og vi trente handball i en god time! Kondis eier jeg ikke nei, men det var artig trening og skikkelig godt å bevege "skroget" etter gammelt. Selv om jeg føler jeg har den høyrearmen idag og mye rusk i resten, så tror jeg at jeg skal prøve med Ballbabes-trening en gang i uken heretter 0(^_~)0 Det kan jo bare bli bedre, he-he!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...