søndag 10. februar 2008

Sonja - denne er til deg! :)

Jupp Sonja, måtte le når jeg så kommentaren din. Er det ikke utrolig - skoene våre ser ganske så like ut ja. Jeg kommenterte jo nye sko hos deg og jammen har jeg fått lignende! :) Det er slike jeg har ønsket i lange tider. Kanskje har jeg beklaget meg høylydt over mangel på sko noen ganger, for Henning fant ut at det var den perfekte gaven til meg på morsdagen, hi-hi! Og det gjorde han jammen rett i. Vi var på tur idag og skoene var veeeeldig gode å ha på seg.

Her er de som jeg fikk på morsdagen:

Mine nye Nike gore-tex

Og her er dine nye sko, he-he...

Sonja's nye Nike gore-tex

1 kommentar:

Sonja sa...

Jaa, titta!!! Om inte annat så är dom iallafall syskon och väldigt nära släkt, tihi! Dina var snyggare i färgen tycker jag, även om jag är glad för beige/brunt:)
Men vet du... om jag ska vara ärlig - jag tog min promenad och AJ vad jag fick ont i mina ben:((( Jag fick vända hemåt efter 20 minuter! Jag som brukar gå en timme utan vidare... förstår inte det! Fick ont fram på smalbenen o bak i ena låret... inte i fötterna alltså! Ringde t.o.m till butiken, men dom hade aldrig hört nån som fått ont på det viset, tvärtom hade dom sålt jättemycket av dom... så jag får väl helt enkelt gå in dom sakta sakta och ge dom en chans ändå!
Dom är sköna för övrigt, likaså om jag går korta sträckor med avbrott... men just när jag spurtar på o går fort, så händer det nåt...??? Hmmm... kan du fatta vad det är frågan om Eli?
Men - visst är dom fina:))

Kram Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...