mandag 17. mars 2008

Runde 2 - Papirgleder's SkisseCup 2008

Ja så var runde 2 over i Papirgleder's SkisseCup 2008.... Det var to flotte skisser signert Gudrun og Marie, men fikk jeg tid.... Not! Februar og hele mars frem til nå har vært en veldig hektisk periode samt at vi har pusset opp jenta mi sitt rom og hatt svigers på besøk. For å få tilbake kjøkkenkroken og rydde opp litt i huset ble scrappetingene mine pakket inn i boden... og jeg gidder ikke pakke det frem igjen bare for å scrappe i 10 minutter dann og vann... Dessverre!

Jeg trodde at det var frist for innlevering til midnatt lørdag 15. mars... for å si det slik, jeg er nesten glad for at fargepatronene sviktet meg da jeg skulle skrive ut bildene jeg gjorde klare på lørdag for å lage et bidrag til hvert av skissene, hi-hi :) Tror jeg hadde blitt rimelig frustrert om jeg hadde gjort dem ferdig og likevel ikke kunne sende dem inn :o Du kan lese mer om konkurransen på Papirgleder's Kreative Sider.

Her er skissene for runde 2... og skissene for runde 3 er lagt ut, så jeg får forberede LO's for dem istedet. De var uansett fine, så kanskje jeg sparer dem til en annen anledning i stedet ;)

Runde 2 - Papirgleder's SkisseCup 2008

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bedre lykke neste gang, Eli ;o))
Rita

neeta sa...

Hei! Og tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min! Bare koselig å bli linket til:)

Ha en fin påske!

Hilsen neeta

mo9ca sa...

Hei og tusen takk for koselig besøk i bloggen min!
-selvsagt kan du linke, det er bare en ære det vettu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...